19.5.12

΄΄Φούστες κλαρωτές΄΄.


 
 Θεσσαλονίκη,  19-5-2012.

    Λένε ότι,΄΄ η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο΄΄.Πέντε χρόνια πριν,το 2007,με την επιστολή παραίτησης που υπέβαλα(βλ.παρακάτω), προέβλεψα την πορεία του ΛΑΟΣ.Όλα έγιναν στο ΄΄πόδι΄΄.Η ζητούμενη ΄΄Ρήξη και ανατροπή΄΄ αποδείχθηκε όνειρο απατηλό.Πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά με την συμμετοχή ΄΄δήθεν΄΄πατριωτών ,τσεκουράτων τηλεπωλητών λαικής εμποροπανήγυρης.Ήταν αναμενόμενο να ΄΄λακίσουν΄΄ και μάλιστα απορώ, γιατί άργησαν τόσο.Μέτριοι τύποι,ψευτοπαληκαράδες με φούστες κλαρωτές, την ΄΄ έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια΄΄.Άντε τώρα να δω, όλους εκείνους της Ν.Δ,φίλους και γνωστούς, που με κατηγορούσαν επειδή συστρατεύτηκα, τότε, με τα ΄΄μέτωπα΄΄ και τις πρώτες γραμμές΄΄!!!Να τους χαίρονται,τώρα.Όσον αφορά τον Καρατζαφέρη,ας πρόσεχε.;Όλα, εδώ πληρώνονται.Του τάλεγα από το 2003.Όχι,δεν χαίρομαι για την κατάντια τους αλλά ούτε και για την επιβεβαίωσή μου.Απλά τους περιφρονώ αλλά και λυπάμαι για αυτήν την Πατρίδα.Γιατί,δυστυχώς,τα ίδια συμβαίνουν παντού!Τσεκαρισμένο!!!!!!

   
             (Εγώ,τέταρτος από αριστερά,τις καλές εποχές,χωρίςVERTIGO)



 Προς:
Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό
Κ. Γεώργιο Καρατζαφέρη
Βασιλέως Κωνσταντίνου & Ερατοσθένους 1
Τ.Κ. 11635, Παγκράτι - Αθήνα


Θεσσαλονίκη,  21 Σεπτεμβρίου 2007

Κύριε Πρόεδρε,
Σας υποβάλλω την παραίτηση μου για αυτονόητους προσωπικούς ιδεολογικούς λόγους. Τελικά ο αγώνας μου απεδείχθει μάταιος. Όπως και ο δικός σας! Οι ακροδεξιές φράξιες και οι «περιφεριακές γιάφκες» ήταν ανίκητες. Το είχα προβλέψει και σας είχα προειδοποιήσει. Ακόμη και ο ένας Θεός που πιστεύω δεν μπόρεσε να νικήσει τους δώδεκα. Η αυτοκρατορία των μετρίων έγινε «μέτωπο» και είναι στην  «πρώτη σου γραμμή». Ζητώ συγνώμη από την οικογένεια μου, τους φίλους μου και όλους εκείνους που αθελά μου τους παραπλάνησα και συνέβαλαν σ' αυτό το αποτέλεσμα. Η συμμετοχή μου, από τις σημαντικές θέσεις που υπηρέτησα ανιδιοτελώς, επιρρέασε την δυσαρέσκεια των ανήξερων οπαδών των μεγάλων κομμάτων, αλλά κυρίως της Νέας Δημοκρατίας, έτσι ώστε να επικρατήσει το «ανορθόδοξον» ΛΑ.Ο.Σ. Η ελπίδα μάλλον είναι πολύ επικίνδυνο πράγμα. Ο αυτοπροσδιορισμός είναι δικαίωμα. Η αυτοκριτική όμως είναι υποχρέωση. Κάποτε  πρέπει να την κάνεις. Δεν είναι δυνατόν να προχωράς πάντα με πρόγραμμα «στο πόδι». Η υστεροφημία σου πρέπει να γίνει αυτοσκοπός!

Με ειλικρίνεια και  ενδιαφέρον
Δημήτρης Τσιπίδης
Γενικός Διευθυντής Β. Ελλάδος για 5 χρόνια
Πρόεδρος 2ου Συνεδρίου ΛΑ.Ο.Σ
Υποψήφιος νομάρχης Θεσσαλονίκης με την «στήριξη» του ΛΑ.Ο.Σ Υποψήφιος Βουλευτής ΛΑ.Ο.Σ.  Α' Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: