28.11.11

ΨΙΛΟΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 21/11/2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΠΡΟΣ κάθε

Τραπεζικό οργανισμό και εμπλεκόμενους εισπρακτικούς φορείς.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ. Ασφαλιστικά Ταμεία Γενικό Λογιστήριο,Εφορίες,Δικαστήρια,Κόμματα,κτλ
τιμητική ενημέρωση κ. Λάκης Λαζόπουλος.

Τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί οι ενοχλήσεις με όλα τα υπάρχοντα μέσα, (κινητά και σταθερά τηλέφωνα,ταχυδρομικά,με ΜΑΙΛ, ΣΜΣ,κτλ.) για να με υπενθυμίσουν για κάποιες καθυστερήσεις που παρουσιάζω και αδυνατώ να εκπληρώσω εγκαίρως τις υποχρεώσεις μου στην αποπληρωμή δόσεων διαφόρων δανείων που έχω πάρει στο παρελθόν. Άλλοτε με ευγενικό τρόπο,άλλες φορές με αυστηρότητα,σε ακραίες περιπτώσεις εκβιάζοντας και με αγένεια,πιέζουν για να εισπράξουν τα οφειλόμενα.
Οφείλω να ΜΗΝ ομολογήσω,επακριβώς, τα ονόματα των δανειστών μου,για ευνόητους λόγους,είναι όμως αυτονόητο ότι το θέμα αφορά το σύνολο των τραπεζών,των δανειστών,των ενεχυροδανειστών, των τοκογλύφων,ντόπιων και ξένων,οι οποίοι λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Παράλληλα δέχομαι μηνύματα,βλέπω στην τηλεόραση,ακούω στο ράδιο,στα καφενεία,στην αγορά,στις γειτονιές,διαβάζω στις εφημερίδες,παντού κάτι λένε όλοι ότι μάλλον πάμε κατά διαόλου μεριά και στο μέλλον θα χειροτερέψει η κατάσταση. Ίσως και να είναι φήμες των κομμουνιστών.....
Εγώ πάντως εδώ και 35 χρόνια,ότι αγόρασα,ότι απέκτησα,αυτοκίνητα,τηλεοράσεις,ηλεκτρικά,εκδρομές,ψώνια διάφορα,σπίτι(αυτό, στον ενικό αφού είναι ένα και μοναδικό 100άρι που θα το ξοφλήσω μόλις γίνω 70 χρονών),είχα το ψώνιο να τα παίρνω όλα με δάνειο. Μια ζωή με δόσεις. Μέχρι και τον γάμο μου,τα παιδιά μου, με δάνειο,τα έκανα, τα μεγάλωσα,τα σπούδασα. Είχα βέβαια στην άκρη γύρω στα 100.000. λίρες στην Ελβετία αλλά δεν τις πείραξα ποτέ. Τα έχω για μια δύσκολη στιγμή. Για μια ώρα ανάγκης.
Κάποιες στιγμές ομολογώ ότι ζορίστηκα λίγο,αλλά δόξα τον Θεό,τα έβγαλα πέρα. Ήμουν συνεπής,αξιόπιστος,τακτικός,καλοπληρωτής μέχρι και χουβαρντάς ,πελάτης υπόδειγμα.
Κύριος με τα όλα του. Ούτε Τειρεσίας,ούτε μαύρες λίστες,ούτε τίποτα.
Εντάξει,το παραδέχομαι,πάθαμε μεγάλη ζημιά. Οι άνθρωποι προσπαθούν. Θέλουν το καλό μας.
Κάνουν αλλαγές, μέχρι και τον Άδωνις βάλανε μέσα. Αυτός, επειδή πιστεύει σοβαρά ότι μπορεί να μας σώσει,είναι ικανός να βγει και να αρχίσει να μας πουλάει μπρατσάκια, στην εκπομπή του. Το χειρότερο όμως είναι ότι θα βρεθούν πολλοί που θα τρέξουν να τα αγοράσουν. Πιστέψτε με,κάτι παραπάνω γνωρίζω.....Την αγαπάνε την Ελλάδα,είναι πατριώτες,έχουν τσαγανό,έχουν μπέσα,κάποιοι από αυτούς μάλιστα, υπερ-Έλληνες, θέλουν να πάρουν και την Πόλη, αλλά με το επιχείρημα μιας δόσης, ξεπουλάνε την χώρα για μια 20ετια,άνευ όρων. Οι τζάμπα μάγκες.
Διαρκώς,οι επόμενοι είναι πάντα χειρότεροι από τους προηγούμενους. Αφού τα έκαναν σαν τα μούτρα τους δηλαδή σκατά, βάλανε τον Παπαδήμο για κάνα δηό τρεις μήνες να τα διορθώσει και μετά θα κάνουν εκλογές για να ξανάρθουν, οι ίδιοι, να τα ξανασκατώσουν. Μάλλον θέλουν να μας τρελάνουν. Όμως οι άλλοι,οι ξένοι από την Ευρώπη, ζητούν δεσμεύσεις, προκαταβολικές υποσχέσεις με τελεσίγραφα υπογραφών, για να πάρουμε την 6η δόση. Φοβούνται μην τυχόν εκλεγεί κανένας παλαβός,καινούργιος, ο οποίος δεν αναγνωρίσει τίποτα από το παρελθόν και τους σιχτιρίσει όλους, με αποτέλεσμα να χάσουν τα λεφτά τους. Οι άνθρωποι είναι άσχετοι,Λάκη μου. Δεν ξέρουν ότι εμείς έχουμε παθολογική εξάρτηση, με τα ίδια πρόσωπα. Αλήθεια, διερωτώμαι,αυτοί γιατί δεν πληρώνουν τις δόσεις τους, για να μπορέσουμε και εμείς να πληρώσουμε τις δικές μας. Ούτε αυτοί υπέγραψαν,παλαιότερα.
Τι να κάνω όμως εγώ ,ο καημένος. Και ο Καμμένος φωνάζει,αλλά ποιος τον ακούει.
Τα μετράω, τα ξαναμετράω,δεν βγαίνουν. Δεν είναι μόνο που μας έκοψαν τα δώρα, Χριστούγεννα που έρχονται,όλο και κάποια τρύπα βουλώναμε. Μειώθηκαν οι μισθοί,μειώθηκαν οι συντάξεις,μειώθηκαν τα επικουρικά,μειώθηκαν οι αντοχές μου. Αντιθέτως,αυξήθηκαν οι φόροι, αυξήθηκαν τα έξοδα,αυξήθηκαν οι ανάγκες,αυξήθηκε το άγχος με αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση,το ζάχαρο και η χοληστερίνη μου. Την ίδια στιγμή, αυξήθηκαν οι τιμές των φαρμάκων αλλά και η ΊΔΙΑ μου συμμετοχή, ποσοστιαία, στο λογαριασμό. Πάντως εγώ θεώρησα σημαντικότερο και έδωσα προτεραιότητα να αγοράσω την δόση των χαπιών ΖΑΝΙΝΤΙΠ πρώτα, και μετά να πληρώσω την δόση της Γενικής Τράπεζας.
Αν και διαθέτω πανεπιστημιακή μόρφωση,η σύζυγος δούλευε πολλά χρόνια ως υπάλληλος τράπεζας με εμπειρία στα λογιστικά,τα παιδιά μου τα οποία αναγκαστικά ζούνε μαζί μας στο σπίτι,με Μάστερ Αμερικάνικα στα οικονομικά,όλοι μαζί,κάναμε συσκέψεις,αναλογιστικές μελέτες,πήραμε χαρτί και μολύβι,βάλαμε κάτω τους υπολογιστές,κόψαμε από εδώ, βγάλαμε από εκεί,άκρη δεν βρήκαμε.
Εύχομαι να διαψευσθώ αλλά,μπακαλίστικα,με πρακτική αριθμητική,εκτιμώ ότι αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί, στον τακτικό μου ετήσιο προϋπολογισμό με έκτακτες περικοπές,έκτακτους φόρους θα αναγκαστώ να πάρω πρωτοβουλίες δυσανάλογες του παρελθόντος μου και της τακτικότητας μου.
Απλά θέλω να προειδοποιήσω,να ενημερώσω,όχι απειλητικά αλλά φιλικά,τους κυρίους κυρίους δανειστές ότι μάλλον δεν θα μπορέσω....να τους εξυπηρετήσω. Αν η κρίση πάει σε μάκρος,θα πάρουν και αυτοί.....το τρίτο το μακρύτερο.
Πιστεύω μάλιστα ότι εκτός της κακιάς μας μοίρας, εγώ προσωπικά. είμαι άμοιρος ευθυνών καθώς όλες οι προσπάθειες και περικοπές που έκανα στις μέχρι σήμερα πανάκριβες συνήθειες μου (το ούζο ξεροσφύρι,γήπεδο την Κυριακή τέλος,παπούτσια τέσσερις φορές για σόλες,κούρεμα στο σπίτι,μπάνιο μια φορά τον μήνα,κτλ) δεν θυμάμαι ποτέ, να υπέγραψα στα χαρτιά με τις συμβάσεις δανείων,ούτε καν στα μικρά γράμματα στις πίσω σελίδες,πουθενά, δεν έγραφε ότι υπήρχε περίπτωση ποτέ να φθάσω σε αυτή την κατάντια,με δική μου ευθύνη.
Φυσικά εξυπακούεται ότι μην τυχόν και σκεφτεί κανείς από εσάς να κινηθεί νομικά,δικαστικά,πολιτικά,κοινωνικά η δεν ξέρω πως αλλιώς, εναντίον μου.
Με ξέρετε από την καλή δοκιμάστε λοιπόν να με μάθετε και από την ανάποδη.

Με δόσεις....
εκτίμησης,αγωνίας,αγανάκτησης
ελπίδας και ειλικρίνειας
Ένας θυμωμένος οφειλέτης.


Υ.Σ Η επιστολή μπορεί να χρησιμοποιηθεί δωρεάν,και να σταλεί ανάλογα από οποιοδήποτε πολίτη που ενδεχομένως βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: